Internet Banking
Usługa Internet Banking pozwala na dokonywanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Klient ma dostęp do rachunku
przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Należy tylko zalogować się do systemu.
Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie i posiadać komputer z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.
Za pośrednictwem usługi Internet Banking Klient ma następujące możliwości:
Oszuści dzwonią z numerów podszywających się pod numery banku.
Ogólne zasady bezpieczeństwa w sieci
Uważaj na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – przestępcy podszywają się pod pracowników banków!
Ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku. Obecnie z reguły są to osoby o wschodnio brzmiącym akcencie. Podają się za pracowników Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji i proszą o instalację jakiegokolwiek oprogramowania .
Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by na Twoim telefonie wyświetlił się numer infolinii banku lub zaufanego pracownika banku. W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania czy narzędzia autoryzacyjnego lub Twoich innych, równie cennych danych.
Przypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:
W przypadku, gdy:
skontaktuj się z bankiem!
Pamiętaj – nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji. Nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji.
Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).
Kontakt z Bankiem: