BANKOWOŚĆ INTERNETOWA

Internet Banking

Usługa Internet Banking pozwala na dokonywanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Klient ma dostęp do rachunku

przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę

bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Należy tylko zalogować się do systemu.

Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie i posiadać komputer z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.

 

Za pośrednictwem usługi Internet Banking Klient ma następujące możliwości:

  1. łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  2. przelew wewnętrzny jest bezpłatny,
  3. możliwość dokonywania dowolnych przelewów, w tym składki ZUS i Urząd Skarbowy,
  4. możliwość zdefiniowania przelewu w celu ułatwienia wielokrotnego wykonywania przelewów na ten sam rachunek,
  5. uzyskiwać informacje o wysokości sald na rachunkach,
  6. uzyskiwać informacje o operacjach bieżących, historii operacji oraz niewykonanych operacji na rachunku,
  7. możliwość definiowania różnych poziomów dostępu do wybranych rachunków,
  8. wygoda i oszczędność czasu,
  9. tańsze opłaty za przelewy,
  10. bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych.
  11. wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
  12. eksport i wydruk wyciągów.

 

 UWAGA:

Oszuści dzwonią z numerów podszywających się pod numery banku.

 

Ogólne zasady bezpieczeństwa w sieci

 

Uważaj na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – przestępcy podszywają się pod pracowników banków!

Ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku. Obecnie z reguły są to osoby o wschodnio brzmiącym akcencie. Podają się za pracowników Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji i proszą o instalację jakiegokolwiek oprogramowania .

Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by na Twoim telefonie wyświetlił się numer infolinii banku lub zaufanego pracownika banku. W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania czy narzędzia autoryzacyjnego lub Twoich innych, równie cennych danych.

Przypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:

  • podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
  • instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.

W przypadku, gdy:

  • odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku
  • masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych
  • podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie

skontaktuj się z bankiem!

Pamiętaj – nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji. Nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji.

Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).

Kontakt z Bankiem:

  • (23)6794011

Z myślą o naszych klientach:

Ponad 3600 bankomatów
bez prowizji!

zastrzegam